Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

#Soal Latihan Usbn Bahasa Sunda Smk/Sma Beserta Jawabannya Lengkap Terbaru

Ilmu merupakan wawasan yang sudah disusun secara sistematis dan berlaku umum, sedangkan wawasan merupakan pengalaman yang bersifat pribadi/kelompok dan belum disusun secara sistematis alasannya merupakan belum dicoba dan diuji.

Dalam konteks akademis atau profesional, cobaan (atau cobaan untuk pendek) merupakan tes yang berencana untuk menyeleksi kesanggupan seorang mahasiswa atau kandidat dokter. Biasanya cobaan tes tertulis, meskipun beberapa mungkin simpel atau bagian praktis, dan sungguh beraneka ragam dalam struktur, isi dan kesusahan tergantung pada subjek, kalangan usia orang yang diuji dan profesi.


Seseorang yang melalui cobaan menemukan ijazah, suatu surat izin mengemudi atau profesional, tergantung pada tujuan pemeriksaan. Pemeriksaan kompetitif merupakan cobaan di mana pelamar berkompetisi untuk sejumlah posisi, selaku musuh cuma mesti meraih tingkat tertentu untuk lulus.

Sebagaimana yang kita pahami setiap siswa yang berada di tingkat pendidikan formal niscaya akan mengahadapi yang namanya Ujian selaku bentuk tes terhadap para siswa untuk mengukur sejauh mana kesanggupan siswa tersebut dalam mengerti pelajaran yang sudah di sampaikan oleh para guru, sehingga nantinya akan di sanggup hasil selaku materi penilaian untuk memperbaiki kesanggupan siswa ketingkat yang lebih baik lagi.

Ujian Sekolah Berstandar Nasional atau biasa disingkat USBN merupakan metode penilaian patokan pendidikan dasar dan menengah secara nasional untuk meningkatakan persamaan kualitas tingkat pendidikan antar tempat yang dijalankan oleh Pusat Penilaian Pendidikan, Depdiknas di Indonesia menurut Undang-Undang Republik Indonesia nomor 20 tahun 2003 menyatakan bahwa dalam rangka pengendalian kualitas pendidikan secara nasional dijalankan penilaian selaku bentuk akuntabilitas penyelenggara pendidikan terhadap pihak-pihak yang berkepentingan.

Lebih lanjut dinyatakan bahwa penilaian dijalankan oleh forum yang sanggup bangun diatas kaki sendiri secara berkala, menyeluruh, transparan, dan sistematik untuk menganggap pencapaian patokan nasional pendidikan dan proses pemantauan penilaian tersebut mesti dijalankan secara berkesinambungan.

Proses pemantauan penilaian tersebut dijalankan secara terus menerus dan berkelanjutan pada balasannya akan sanggup membereskan kualitas pendidikan. Pembenahan kualitas pendidikan dimulai dengan penentuan standar.

Penentuan patokan yang terus bertambah diperlukan akan mendorong kenaikan kualitas pendidikan, yang dimaksud dengan penentuan patokan pendidikan merupakan penentuan nilai batas (cut off score).

Seseorang dibilang sudah lulus/kompeten jikalau sudah melalui nilai batas tersebut berupa nilai batas antara penerima didik yang sudah menguasai kompetensi tertentu dengan penerima didik yang belum menguasai kompetensi tertentu.

Bila itu terjadi pada cobaan nasional atau sekolah maka nilai batas berfungsi untuk memisahkan antara penerima didik yang lulus dan tidak lulus disebut batas kelulusan, aktivitas penentuan batas kelulusan disebut standard setting.

Manfaat pengaturan patokan cobaan simpulan :
  • Adanya batas kelulusan setiap mata pelajaran sesuai dengan permintaan kompetensi minimum.
  • Adanya patokan yang serupa untuk setiap mata pelajaran selaku patokan minimum pencapaian kompetensi.

Maka menurut Hal tersebut pada postingan kali ini, saya akan menshare mengenai Soal latihan USBN SMK/SMA Mata Pelajaran Bahasa Sunda Beserta Jawabannya Lengkap, Terbaru dengan jumlah 40 Soal dan pastinya sudah ditambahkan kunci jawabannya supaya Sobat Prakata semua bisa lebih gampang Untuk menghafalnya dan juga bisa memunculkan rujukan soal di saat akan melaksakan USBN tersebut nanti alasannya merupakan soal tersebut diambil menurut sumber dari buku mata pelajaran yang dipelajari di Sekolah pada  umumnya.

Mungkin itu saja sedikit ulasan mengenai isi postingan yang mau saya diskusikan kali ini, eksklusif saja kita menuju Soal latihan USBN SMK/SMA Mata Pelajaran Bahasa Sunda Beserta Jawabannya Lengkap Terbaru berikut dibawah ini.

Soal latihan USBN SMK/SMA Mata Pelajaran Bahasa Sunda Beserta Jawabannya Lengkap Terbaru


Adapun soal-soal USBN yang mau kita diskusikan pada mata pelajaran Bahasa Sunda ini selaku materi rujukan di saat menghadapi Ujian Sekolah merupakan selaku berikut :


Pilih jawaban anu dianggap bener kucara dicakra (x) dina hurup a, b c, d atau e !

1. Nu kaasup kana conto kecap nu ngabogaan harti ngajembaran diantarana, kajaba ....
a. Bapa b. Ibu c. Bibi d. Sarjana                 e. Emang

2. Nu dianggap basa sunda lulugu téh nyaéta basa sunda wewengkon priangan, utamana ....
a. Garut b. Tasikmalaya c. Bandung d. Bogor e. Ciamis

3. Nu ngabédakeun antara kalimah eksklusif jeung kalimah teu eksklusif diantara kecap gaganti ngaran jalma kahiji dina kalimah eksklusif jadi kecap gaganti jalma .......
a. Kadua b. Katilu c. Kaopat              d. Kalima               e. Kagenep

4. Tulisan atawa perihal nu ngajelaskeun ngeunaan hiji hal kalawan lengkep dumasar kana data nu sabenerna disebut ....
a. Éséy b. Proposal c. Biografi d. Artikel         e. Laporan

5. Salah sahiji ciri postingan téh nyaéta logis anu hartina .....
a. Eusina eksklusif nuju kana pasoalan
b. Sagal katerangan nu dijelaskeun kudu dumasar kana alesan nu asup nalar sarta bisa diuji bebeneranana
c. Katerangan nu ditepikeun bener-bener saluyu jeung data katut pakta nu aya
d. Aya kerja keras pikeun ngungkulan rupa-rupa kakaliruan sanajan saeutik
e. Sanajan ringkes tetep nu nulis kudu méré katerangan sajelas-jelasna

6. Puisi nyaéta karya sastra nu ditulis dina wangu ..........
a. Lancaran          b. Ugeran c. Patokan             d. Wacana                   e. Guneman

7. Nu kaasup kana karangan wangun puisi diantarana nyaéta, iwal ....
a. Dongéng           b. Sajak c. Sisindiran d. Pupujian e. Guguritan

8. Anu kaasup kana conto tembang nyaéta .....
a. Situ cangkuang    
b. Bangbung ranggaék
c. Pupuh mijil
d. Sasakala gunung tangkuban parahu
e. Mawar bodas

9. Disawang tina médiana, perihal dibagi jadi dua nyaéta ...
a. Wacana eksklusif jeung perihal déskriptif
b. Wacana narasi jeung perihal déskripsi
c. Wacana narasi jeung perihal ékposisi
d. Wacana eksklusif jeung perihal teu langsung
e. Wacana mulut jeung perihal tinulis

10. “ Sim Kuring baris ...... deui sabada program lekasan, kaleresan di ....... nuju aya ..........”
Kecap-kecap lemes keur ka sorangan pikeun ngalengkepan kalimah di luhur nyaéta ........
a. Wangsul – bumi – pun adi
b. Wangsul – Rorompok – pun adi
c. mulih – Rorompok – pun adi
d. mulih – bumi – tuang rayi
e. Wangsul – bumi – pun adi

11. Basa sunda nu dipaké dina kahirupan sapopoé, dikedalkeun sacara lisan, situasi bisa resmi atawa teu resmi, boh di lingkungan kulawarga boh dilingkungan masarakatna disebut .........
a. Basa Sunda lulugu
b. Basa Sunda sapopoé
c. Basa Sunda Wewengkon
d. Basa Sunda Paélmuan
e. Basa Sunda Kiwari

12. “ Miluan ngaramékeun sanajan dianggap kurang penting “.
Babasan anu merenah pikeun harti diluhur nyaéta .......
a. Dogdog pangréwong
b. Haréwos bojong
c. Jabung tumalapung
d. Ngareuah – reuah
e. Handap asor

13. Métode biantara nu dina prak-prakanana ditepikeun sacara eksklusif tur ngadadak, teu aya antisipasi heula saméméhna disebut .....
a. Apalan  b. Naskah             c. Ékstémporan d. Impromtu          e. Ceramah

14. Tulisan atawa perihal Nu eusina medar atawa nyaritakeun ngeunaan kahirupan hiji jalma nu dianggap miboga kapunjulan diabnding jeung nu lianna kalawan salengkep-lengkepna disebut ......
a. Carpon        b. Laporan            c. Ésey  d. Artikel               e. Biografi

15. Contoh kalimah anu ngandung gaya basa mijalma nyaéta ....
a. Asa di tonjok congcot
b. Cai asa tuak bari, Kéjo asa catang bobo
c. Bulan ngintip tina sela-sela mega
d. Ibarat jogjog neureuy buah loa
e. Cara merak

16. Istilah rarangkén nu gunana pikeun ngarobah tina sora / a / jadi / u / disebut ......
a. Panghulu
b. Panyecek
c. Panyuku
d. Panéléng
e. Panolong

17. Kecap “ Amrin” minangka salah sahiji nu kaasup kana basa sunda wewengkon ......
a. Garut b. Kuningan c. Tasikmalaya d. Ciamis e. Subang

18. Carita pantun mangrupa carita anu ditepikeun ku juru pantun, dipirig ku ......
a. Suling         b. Calung c. Kacapi            d. Angklung            e. Gitar

19. Prosés robahna harti balukar patukeur respon (résponsi) anatara dua anggahota awak (indera) anu béda, atawa timbul balukar pindahna pangrasa pancaindra disebut .......
a. Gneralisasi
b. Spesialisasi
c. Améliorasi
d. Sinéstésia
e. Personifikasi

20. Nu kaasup kana conto gaya basa tunggalan nyaéta ......
a. Bulan ngintip tina sela-sela dangdaunan
b. Dina PON X, Jawa Barat meunang medali emas
c. Paray ngibing aleut-aleutan
d. Barudak Sekolah Menengah kejuruan jeung SMU keur diadu méngbal
e. Ka mananya budak téh mani teu kaciri irung-irungna acan

21. Karangan anu eusina ngajelaskeun ngeunaan hiji hal salengkep-lengkepna, kumha prosésna, jeung saterusna disebut .........
a. Karangan Narasi
b. Karangan Déskripsi
c. Karangan Arguméntasi
d. Karangan pedaran
e. Karangan Pérsuasi

22. Saparangkat tatabeuhan nu lengkep disebut .....
a. Nayaga           b. Jantur         c. Susumping d. Marcapada e. Gamelan

23. Kecap atawa ngaran gejala nu aya dina waruga kuda disebut ......
a. Caturangga b. Undagi c. Paninggaran d. Kamasan e. Suplisi

24. Hiji hal nu hayang ditepikeun ku pangarang ka para pamaca, boh ditepikeun sacara eksklusif boh sacara teu eksklusif disebut ..........
a. Téma b. Amanat c. Galur d. Jihad Sawangan e. Latar

24. Kecap satuju sarua hartina jeung kecap .......
a. Saluyu b. Sarua c. Sapuk d. Sami-sami e. Sanduk – sanduk

26. Susunan kecap atawa ungkara kalimah anu dihartiekunana henteu saceréwéléna, tetapi ku cara sindir, dihartikeun ku kabiasaan kalawan maké dadasar kalantipan disebut .........
a. Rakitan basa
b. Rakitan lantip
c. Rakitan Kecap
d. Rakitan kalimah
e. Rakitan aktif

27. Upama merhatikeun wangun tinulisna, kalimah eksklusif aya di jeroeun .....
a. Kurung b. Paragraf               c. Kekenténg d. Pada e. Padalisan

28. Panata calagara sarua hartina jeung .......
a. Ketua b. Kepanitiaan          c. MC               d. Protokol e. Peserta

39. Wangunan leutik rada luhur di segi alun-alun minangka panggung paranti gegedén (baheula) disebut ......
a. Balandongan
b. Balé Bandung
c. Balé kambang
d. Babancong
e. Bédég

30. Karangan bahasan téh disebut ogé karangan ........
a. Narasi b. Arguméntasi c. Ékposisi d. Déskripsi            e. Persuasi

31. Keur mah bodo teu daék tatanya jeung tara daék nurut kana papatah batur.
Ungkara di luhur minangka harti tina babasan ...
a. Bodo katotoloyoh
b. Bodo aléwoh
c. Bodo belegug
d. Bodo boloho
e. Bodo belet

32. Sasaruaan kecap tina kecap sabudeureun nyaéta .......
a. Sariungan          b. Sababaraha      c. Sawatara      d. Sakabéhna e. Sakurilingeun

33. Nu lain kaasup kana ciri éséy nyaéta .......
a. Ukuranana pondok
b. Ditulis dina wangun basa lancaran
c. Ditulis dina wangun ugeran
d. Sipatna subjéktif
e. Sipatna nerangkeun wungkul

34. Jaman baheula dihiji wewengkon nu dilingkung gunung aya hiji karajaan anu katelah kutatanggeuhan.
Kecap wewengkon sarua hartina jeung ...........
a. Daérah b. Tempat c. Kampung d. Désa e. Patempatan

35. Dina lalampahan mulih ka makkah, ibu Nabi ngantunkeun tur dikureubkeun di Abwa, hiji daérah nu pernahna diantara nekah sareng madinah. Kecap lalampahan sarua hartina jeung ....
a. Kalakuan          b. Perjalanan c. Tingkah laku d. Pagawéan            e. Kaayaan

36. Nu teu kaasup kan ciri-ciri carpon nyéta .....
a. Kaasup kana karya rékaan/fiktif     
b. Lain mangrupa karya sampakan
c. Carita asup akal
d. Ditulis dina wangun lancaran
e. Ditulis dina wangun ugeran

37. Prosés robahna kecap ku cara ngaganti wangun dasar sagemlengna nepi ka hasilna wangun anyar anu béda tina wangun dasarna disebut .......
a. Suprémasi b. Suplisi             c. Fiksi            d. Déskripsi e. Réformasi

38. Candi cangkuang téh nyaéta  candi hindu nu aya di kampung Pulo, di daerah cangkuang kacamatan ......
a. Samarang b. Pasirwangi       c. Lélés d. Tarogong e. Limbangan

39. Hadirin sadayana nu kus imkuring dipihormat, para pangjejer anu parantos kersa rurumpaheun ngaluuhan pangangkir nu ku sim kuring dipihormat. Kecap ngaluuhan sarua hartina jeung...........
a. Ngadatangan b. Ngahormat   c. Ngahargaan       d. Maksakeun e. Mentingkeun

40. .............. manéhna mukakeun panto, gabeg haté ngagebeg nénjo nu ngadungkuk di juru kamarna.
Kecap panganteur nu merenah pikeun ngalengkepan kalimah di luhur nyaéta ......
a. Blug         b. Bray c. Bréh d. Kérékék                e. Sérélék


Demikianlah postingan mengenai Soal Latihan USBN Bahasa Sunda SMK/SMA Beserta Jawabannya Lengkap Terbaru ini, mudah-mudahan berfaedah buat kawan prakata yang sedang mencari rujukan mengenai soal2 dari mata pelajaran Bahasa Sunda, Mohon Maaf apabila terdapat kesalahan dalam pengerjaan soal ataupun jawabannya Silahkan untuk dikoreksi, alasannya merupakan intinya kita sama2 belajar. semoga bisa berfaedah dan bisa digunakan selaku materi untuk belajar. Terima Kasih   

Sumber http://prakatakita.blogspot.com/